Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzkum účinnosti psaní výpočetních testů jako součást motivace k písemné části zkoušky z analytické chemie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00086850" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00086850 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výzkum účinnosti psaní výpočetních testů jako součást motivace k písemné části zkoušky z analytické chemie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku je podrobně rozebráno a statisticky zpracováno využití psaní dílčích krátkých výpočetních testů (výpočty z chemického vzorce a z chemické rovnice, výpočty a vzájemné přepočty koncentrací, výpočty pH roztoků a výpočty v odměrné analýze) jako součást motivace k písemné části zkoušky z analytické chemie. Respondenty výzkumu tvořily 2 ročníky (2012/2013 a 2014/2015) studentů 2. ročníku Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně oboru Pedagogické asistentství chemie.

  • Název v anglickém jazyce

    Research of the effectiveness of computational tests writting as a part of the motivation to the written part of the exam from the analytical chemistry

  • Popis výsledku anglicky

    In this paper the use of writting of short calculation tests (calculations from the chemical formula and from the chemical equation, calculations and reciprocal conversions of concentrations, calculations of pH of solutions and calculations in the volumetry) as a part of the motivation to the written part of the exam from the analytical chemistry is discussed in detail and statistically evaluated. Two years of students (2012/2013, 2014/2015) from the 2nd year of the Faculty of Education of the Masaryk university (branch of study chemistry teaching) were as respondents in this research.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách IV

  • ISBN

    9788021081468

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    103-108

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku