Výzkum účinnosti psaní výpočetních testů jako součást motivace k písemné části zkoušky z analytické chemie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00086850" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00086850 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výzkum účinnosti psaní výpočetních testů jako součást motivace k písemné části zkoušky z analytické chemie
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku je podrobně rozebráno a statisticky zpracováno využití psaní dílčích krátkých výpočetních testů (výpočty z chemického vzorce a z chemické rovnice, výpočty a vzájemné přepočty koncentrací, výpočty pH roztoků a výpočty v odměrné analýze) jako součást motivace k písemné části zkoušky z analytické chemie. Respondenty výzkumu tvořily 2 ročníky (2012/2013 a 2014/2015) studentů 2. ročníku Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně oboru Pedagogické asistentství chemie.
Název v anglickém jazyce
Research of the effectiveness of computational tests writting as a part of the motivation to the written part of the exam from the analytical chemistry
Popis výsledku anglicky
In this paper the use of writting of short calculation tests (calculations from the chemical formula and from the chemical equation, calculations and reciprocal conversions of concentrations, calculations of pH of solutions and calculations in the volumetry) as a part of the motivation to the written part of the exam from the analytical chemistry is discussed in detail and statistically evaluated. Two years of students (2012/2013, 2014/2015) from the 2nd year of the Faculty of Education of the Masaryk university (branch of study chemistry teaching) were as respondents in this research.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách IV
ISBN
9788021081468
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
103-108
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—