Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Chemical calculations: A neccessary evil or an important part of chemistry education?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F16%3A10325307" target="_blank" >RIV/00216208:11410/16:10325307 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Chemical calculations: A neccessary evil or an important part of chemistry education?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    An integral part of Chemistry education - calculations is a topic of the biggest STEM intersection between Chemistry and Mathematics. Despite calculations in elementary and secondary school Chemistry are mostly based on elementary mathematic principles, students usually find them difficult. According to a survey, Czech students (N = 595) describe the topic as difficult and demotivating. The paper is focused on the results of this survey, with suggestion of possible approaches toward education of this educational topic.

  • Název v anglickém jazyce

    Chemical calculations: A neccessary evil or an important part of chemistry education?

  • Popis výsledku anglicky

    An integral part of Chemistry education - calculations is a topic of the biggest STEM intersection between Chemistry and Mathematics. Despite calculations in elementary and secondary school Chemistry are mostly based on elementary mathematic principles, students usually find them difficult. According to a survey, Czech students (N = 595) describe the topic as difficult and demotivating. The paper is focused on the results of this survey, with suggestion of possible approaches toward education of this educational topic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    APLIMAT 2016 - 15th Conference on Applied Mathematics 2016, Proceedings

  • ISBN

    978-80-227-4531-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    978-986

  • Název nakladatele

    Vydavateľstvo STU

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    2. 2. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku