Using Interactive Board and Communication in Teaching English at Lower-Secondary Stage of Elementary School
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00087023" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00087023 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.degruyter.com/view/j/ptse.2015.10.issue-1/issue-files/ptse.2015.10.issue-1.xml" target="_blank" >http://www.degruyter.com/view/j/ptse.2015.10.issue-1/issue-files/ptse.2015.10.issue-1.xml</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1515/ptse-2015-0002" target="_blank" >10.1515/ptse-2015-0002</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Using Interactive Board and Communication in Teaching English at Lower-Secondary Stage of Elementary School
Popis výsledku v původním jazyce
The contribution brings part of the research results on using interactive boards in teaching English at lower-secondary stage of elementary schools in the Czech Republic. The whole research focused on ways of using this modern device, on types of interaction and mainly tried to find out whether there is sufficient space for developing communicative competence through oral interaction. Here mainly the part about forms of interaction is described.
Název v anglickém jazyce
Using Interactive Board and Communication in Teaching English at Lower-Secondary Stage of Elementary School
Popis výsledku anglicky
The contribution brings part of the research results on using interactive boards in teaching English at lower-secondary stage of elementary schools in the Czech Republic. The whole research focused on ways of using this modern device, on types of interaction and mainly tried to find out whether there is sufficient space for developing communicative competence through oral interaction. Here mainly the part about forms of interaction is described.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Practice and Theory in Systems of Education
ISSN
1788-2591
e-ISSN
—
Svazek periodika
10, 2015
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
DE - Spolková republika Německo
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
16-22
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—