Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Using Interactive Board and Communication in Teaching English at Lower-Secondary Stage of Elementary School

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00087023" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00087023 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.degruyter.com/view/j/ptse.2015.10.issue-1/issue-files/ptse.2015.10.issue-1.xml" target="_blank" >http://www.degruyter.com/view/j/ptse.2015.10.issue-1/issue-files/ptse.2015.10.issue-1.xml</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1515/ptse-2015-0002" target="_blank" >10.1515/ptse-2015-0002</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Using Interactive Board and Communication in Teaching English at Lower-Secondary Stage of Elementary School

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The contribution brings part of the research results on using interactive boards in teaching English at lower-secondary stage of elementary schools in the Czech Republic. The whole research focused on ways of using this modern device, on types of interaction and mainly tried to find out whether there is sufficient space for developing communicative competence through oral interaction. Here mainly the part about forms of interaction is described.

  • Název v anglickém jazyce

    Using Interactive Board and Communication in Teaching English at Lower-Secondary Stage of Elementary School

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution brings part of the research results on using interactive boards in teaching English at lower-secondary stage of elementary schools in the Czech Republic. The whole research focused on ways of using this modern device, on types of interaction and mainly tried to find out whether there is sufficient space for developing communicative competence through oral interaction. Here mainly the part about forms of interaction is described.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Practice and Theory in Systems of Education

  • ISSN

    1788-2591

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    10, 2015

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    DE - Spolková republika Německo

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    16-22

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus