Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Current Paradigms of Science Education and Their Expected Impact on Curriculum

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00089090" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00089090 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042815041294" target="_blank" >http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042815041294</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.07.135" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2015.07.135</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Current Paradigms of Science Education and Their Expected Impact on Curriculum

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Using the PROFILES-project curricular Delphi study we try to identify stakeholders’ views on science education as a base of a new educational paradigms: (1) awareness of science in current, social, globally relevant and occupational contexts, (2) intellectual education in interdisciplinary science contexts and (3) facilitation of interest in the contexts of nature, everyday life and living environment.

  • Název v anglickém jazyce

    The Current Paradigms of Science Education and Their Expected Impact on Curriculum

  • Popis výsledku anglicky

    Using the PROFILES-project curricular Delphi study we try to identify stakeholders’ views on science education as a base of a new educational paradigms: (1) awareness of science in current, social, globally relevant and occupational contexts, (2) intellectual education in interdisciplinary science contexts and (3) facilitation of interest in the contexts of nature, everyday life and living environment.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    R - Projekt Ramcoveho programu EK

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Procedia - Social and Behavioral Sciences Volume 197, 25 July 2015, 7th World Conference on Educational Sciences 2015

  • ISBN

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    271-277

  • Název nakladatele

    Elsevier

  • Místo vydání

    Amsterdam, Nizozemí

  • Místo konání akce

    Athens

  • Datum konání akce

    5. 2. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000380613100042