Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Památky nás baví 5. Objevujeme kulturní dědictví bez bariér

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00087556" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00087556 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/75032333:_____/16:#0004181

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Památky nás baví 5. Objevujeme kulturní dědictví bez bariér

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Metodika tvorby, realizace a hodnocení kvality edukačních programů v oblasti péče o kulturní dědictví pro účastníky se speciálními vzdělávacími potřebami.

  • Název v anglickém jazyce

    Enjoying Czech Heritage 5: Handbook on Design, Implementation and Evaluation of Inclusive Education and Learning in the Historic Environment

  • Popis výsledku anglicky

    A handbook on design, implementation and evaluation of inclusive education and learning in the historic environment becomes one of the project outputs. It seeks to answer the question “How to enable learners of various abilities to engage with cultural heritage in the Czech Republic”. In general, it provides a basic theoretical insight into the concept of inclusive heritage education and learning. In particular, it summarizes practical guidelines for the development of programmes suitable also for people with special educational needs. Four examples of good practice that are presented in the last section of the book illustrate possibilities of unlocking educational potential of authentic ambience of various heritage sites (e. g. industrial area, historical garden and park) in order to meet the targets of both special and inclusive education.

Klasifikace

  • Druh

    N<sub>metC</sub> - Metodiky certifikované oprávněným orgánem

  • CEP obor

    AL - Umění, architektura, kulturní dědictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/DF12P01OVV014" target="_blank" >DF12P01OVV014: Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    Metodika Edukace 5

  • Číslo předpisu

    Osvědčení č. 78, č.j. MK 2186/2016 OVV, č,j, MK-S 16045/2015 OVV

  • Technické parametry

    MK-S13334/2014OVV

  • Ekonomické parametry

    Uvadí jak využít objekty, jako jsou zámky a hrady, a jejich depozitář v souvislosti s edukací.

  • Označení certifikačního orgánu

    Ministerstvo kultury, Maltézské náměstí 1, 118 11 Praha 1, Odbor výzkumu a vývoje

  • Datum certifikace

  • Způsoby využití výsledku

    C - Výsledek je využíván bez omezení okruhu uživatelů