Strategie řízení třídy u studentů učitelství na praxích z hlediska jejich otevřenosti vůči zkušenosti: dotazníkové šetření
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00088210" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00088210 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/00216224:14410/16:00088211
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Strategie řízení třídy u studentů učitelství na praxích z hlediska jejich otevřenosti vůči zkušenosti: dotazníkové šetření
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je představit výsledky dotazníkového šetření strategií řízení třídy u studentů učitelství na praxích na druhém stupni základních škol, a to ve vztahu k jejich otevřenosti vůči zkušenosti, resp. kognitivní otevřenosti, jakožto jednou z klíčových osobnostních charakteristik ovlivňujících řízení třídy. Dílčím cílem je také diskutovat o zkušenostech s použitím české verze dotazníku Behavioral and Instructional Management Scale – BIMS (Martin & Sass, 2010) a Need for (Cognitive) Closure Scale – NFCS (Roets & Van Hiel, 2011, česká verze Širůček, 2014).
Název v anglickém jazyce
Classroom Management Strategies of Student Teachers on their Teaching Practice and their Openness to Experience: A Survey Study
Popis výsledku anglicky
The aim of the paper is to present results of a survey study on classroom management strategies of student teachers on their long term teaching practice in lower secondary classes from the point of view of their cognitive openness, i.e. openness to experience which is one of the key personal characteristics influencing classroom management. Another aim is to discuss experience using the Czech version of Behavioral and Instructional Management Scale – BIMS (Martin & Sass, 2010) and Need for (Cognitive) Closure Scale – NFCS (Roets & Van Hiel, 2011, Czech version by Širůček, 2014).
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA16-02177S" target="_blank" >GA16-02177S: Strategie řízení třídy u studentů učitelství a zkušených učitelů (jejich cvičných učitelů) na druhém stupni základní školy</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů