Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Modelové využití QR kódu ve výuce geografie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00090332" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00090332 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://geografia.science.upjs.sk/images/geographia_cassoviensis/articles/GC-2016-10-1/2016_1_Svobodova_et_al_final.pdf" target="_blank" >http://geografia.science.upjs.sk/images/geographia_cassoviensis/articles/GC-2016-10-1/2016_1_Svobodova_et_al_final.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Modelové využití QR kódu ve výuce geografie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Do výuky geografie neustále pronikají nové technologie, které je nezbytné ve výuce využívat, aby současná geografie neztrácela kontakt s žáky, kteří tyto technologie používají v běžném životě. To klade vysoké nároky nejen na techniku, ale také na znalosti a dovednosti učitele tyto technologie využívat ve výuce. Jak ukazují některé studie, je chytrý mobilní telefon nebo tablet s vhodně využitými aplikacemi velmi silným výukovým nástrojem a měl by být zahrnut do výuky na všech stupních škol. Článek si klade za cíl představit možnost využití tabletu či chytrého mobilního telefonu ve výuce geografie, konkrétně v terénní výuce podle dánského konceptu BOYD (bring your own device). Konkrétně bude představena možnost využití QR kódu při realizaci terénní výuky.

  • Název v anglickém jazyce

    Model Use of QR Code in the Teaching of Geography

  • Popis výsledku anglicky

    New technologies have been constantly entering into the geography teaching. It is necessary to use these technologies during the education process so that the current geography does not lose contact with students who use these technologies in their daily lives. This places high demands not only on technology but also on the knowledge and skills of teachers to use these technologies in teaching. As shown in some studies, the smart cell phone or tablet with appropriate applications is very powerful teaching tool and should be included in education at all school levels. The article aims to introduce the possibility of using a tablet or smart cell phone in the teaching of geography, particularly in the field work according to Danish concept BOYD (Bring Your Own Device). Specifically, the possibility of using the QR code in the implementation of field work will be presented. At the Department of Geography of the Faculty of Education a field work in a form of competition with QR codes in Brno was prepared.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Geografia Cassoviensis

  • ISSN

    1337-6748

  • e-ISSN

    2454-0005

  • Svazek periodika

    10

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    82-88

  • Kód UT WoS článku

    000439326800006

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85019943648