Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozvíjení didaktických dovedností v učitelském vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00090834" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00090834 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://icv.mendelu.cz/veda-a-vyzkum/25493-konference-icolle" target="_blank" >http://icv.mendelu.cz/veda-a-vyzkum/25493-konference-icolle</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozvíjení didaktických dovedností v učitelském vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek představuje vybrané výukové strategie, založené na psychodidaktické aplikaci vzdělávacího obsahu a umožňující zapojovat do procesu výuky percepci, kooperaci, tvořivost a reflexi jako moderní požadavky na kvalitu vzdělávání dospělých. Předkládá vybrané výukové situace, které jsou analyzovány kvalitativními metodologickými postupy, vycházejícími ze strategií otevřeného kódování a diskurzivní interpretace, což odpovídá typu akčního deskriptivního výzkumu.

  • Název v anglickém jazyce

    Developing didactic skills in teacher training

  • Popis výsledku anglicky

    The paper introduces selected educational strategies based on the psychodidactic application of educational content and enabling to involve perception, cooperation, creativity, and reflection in the process of education as the modern requirements for the quality of educating the adults. It presents selected educational situation, which have been analysed using qualitative methods based on the strategies of direct coding and discursive interpretation, which corresponds with the type of descriptive action research.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2016

  • ISBN

    9788075094261

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    124-137

  • Název nakladatele

    Mendelova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Křtiny

  • Datum konání akce

    13. 9. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku