Kvadratické rovnice ve školské matematice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00091053" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00091053 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kvadratické rovnice ve školské matematice
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek vznikl na základě výzkumu zaměřeného na inovaci obsahu a forem výuky matematiky na středních školách. Obsahem příspěvku jsou kvadratické rovnice a jejich využití při rozvíjení matematického myšlení studentů. Ačkoliv problematika kvadratických rovnic se na první pohled jeví jako zcela prozkoumaná, neustále je možno nacházet různé zajímavosti, které se řešení kvadratických rovnic dotýkají. Tyto doplňky přitom nejsou příliš vzdáleny od osnov školské matematiky a proto je lze využít i pro samostatnou činnost studentů v rámci problémové výuky v matematice.
Název v anglickém jazyce
Quadratic equations in teaching of mathematics
Popis výsledku anglicky
The article was created as the result of the research oriented at innovation of the content and forms of secondary school mathematics teaching. The article deals with quadratic equations and their usage at the development of students´ mathematical thinking. Although the area of quadratic equations seems to be completely exploited, there still can be found different pecularities in which quadratic equations are included. These additions are not too diverse from school mathematics curriculum and therefore they can be easily used for independent students´ activities within problem teaching of mathematics.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
10. didaktická konferencia. Zborník príspevkov, Dubnica vad Váhom 13. apríl 2016
ISBN
9788089732678
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
68-73
Název nakladatele
Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom
Místo vydání
Dubnica nad Váhom
Místo konání akce
DTI Dubnica nad Váhom
Datum konání akce
1. 1. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—