Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mathematical modeling on the computer in teaching physics

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00091505" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00091505 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://mfi.upol.cz/index.php/mfi/article/view/298" target="_blank" >http://mfi.upol.cz/index.php/mfi/article/view/298</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Matematické modelovanie na počítači vo vyučovaní fyziky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    S rozvojom digitálnych technológií a inovatívnych vyučovacích metód sa v prírodovednom vzdelávaní uplatňujú prostriedky počítačom podporovaných laboratórií, ktoré môžu významne pomôcť v oblasti aktívneho prírodovedného bádania. Okrem nesporného kľúčového významu experimentovania je dôležitou súčasťou vyučovania fyziky aj tvorba teoretických modelov javov a objektov. Dôležitou súčasťou implementácie matematického modelovania do školskej praxe je pripravenosť učiteľov používať túto metódu. Príspevok analyzuje skúsenosti a zručnosti učiteľov prírodných vied používať metódu matematického modelovania fyzikálnych javov na počítači v prírodovednom vzdelávaní na Slovensku a v Čechách.

  • Název v anglickém jazyce

    Mathematical modeling on the computer in teaching physics

  • Popis výsledku anglicky

    With the development of digital technologies and innovative teaching methods in science education resources to apply computer-aided laboratories that can significantly help in the field of active science research. Besides obvious crucial importance of experimentation is an important part of teaching physics and creating theoretical models of phenomena and objects. An important part of the implementation of mathematical modeling in school practice is to enable teachers to use this method. The paper analyzes the experience and skills of science teachers to use the method of mathematical modeling of physical phenomena in computer science education in Slovakia and Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    MATEMATIKA-FYZIKA-INFORMATIKA

  • ISSN

    1805-7705

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    Vol 25

  • Číslo periodika v rámci svazku

    No 5

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    362-375

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus