Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Prostorová představivost v technické grafice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00092668" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00092668 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Prostorová představivost v technické grafice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vědecká studie se věnuje výuce a rozvoji prostorové představivosti v technické grafice na základní škole. V úvodní části jsou prezentovány problematiky technického kreslení a prostorové představivosti ve vztahu k technickému kreslení, které jsou vhodné pro výuku žáků na ZŠ. Jsou představeny ukázky pracovních listů na podpoření prostorové představivosti žáků ZŠ. Závěrem je uvedeno dotazníkové šetření pojednávající o postojích studentů učitelství technická a informační výchova MU – PedF k technické grafice a prostorové představivosti.

  • Název v anglickém jazyce

    Spatial imagination in technical graphics

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution is dedicated to teaching and the development of spatial imagination in technical graphics at the primary school. In the introductory section presents the issue of technical drawing in primary and spatial imagination in relation to technical drawings, which are suitable for teaching primary school pupils. They presented working papers to support the spatial imagination of primary school pupils. Finally, it noted a survey dealing with the attitudes of student teachers technical education and information for the technical graphics and spatial imagination.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XXXIV. International Colloquium on the Management of Educational Process: proceedings of abstracts and electronic versions of reviewed contributions on CD-ROM

  • ISBN

    9788072314607

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita obrany

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Univerzita obrany Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku