Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Četnost zařazení ukázek z literatury pro děti a mládež do vybraných učebnic češtiny pro 1. stupeň ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00092966" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00092966 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Četnost zařazení ukázek z literatury pro děti a mládež do vybraných učebnic češtiny pro 1. stupeň ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek představuje výsledky mé diplomové práce, v jejíž výzkumné části zjišťuji zastoupení ukázek z umělecké literatury pro děti a mládež v současných učebnicích českého jazyka pro 2.–5. ročník z vybraných nakladatelství. Zaměřuji se jednak na četnost zařazení ukázek, jednak na podíl zastoupení prózy a poezie, a to jak domácí, tak i zahraniční. Rovněž mě zajímá, ukázky kterých spisovatelů jsou zařazovány nejčastěji a z kterých jejich knih je autoři učebnic vybírají. Získané výsledky komparuji s výsledky, ke kterým dospěla ve své diplomové práci v roce 2013 B. Vaverková.

  • Název v anglickém jazyce

    Frequency ot the inclusion of art literature for children and youth into the selected textbooks of Czech language at primary school

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution is presenting the results of my dissertation. I have found out frequency of the examples of the literature of art for children and teenagers in the contemporary textbooks of the Czech language for the classes 2 – 5 from the selected publishers in the researching part. I am dealing with the frequency of the presenting of the examples and with the percentage of the presentation of the poetry and prose of the internal and external literature. I am interested in some examples of the books by the writers and their biggest frequency as well. I am interested in the books, which the authors of textbooks choose them from. I am comparing the achieved results with the results I have found out in my dissertation in 2013 B. Vaverková.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů