Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jazykový obsah učebnic francouzštiny pro začátečníky a referenční úroveň A1

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00093590" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00093590 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/861" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/861</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8466-2016" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M210-8466-2016</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jazykový obsah učebnic francouzštiny pro začátečníky a referenční úroveň A1

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace je zaměřena na problematiku jazykového obsahu učebnic francouzského jazyka. Po předložení teoretických východisek jsou představena tři výzkumná šetření. Jejich cílem bylo určit soulad gramatických jevů, slovní zásoby a jazykových funkcí určených k osvojení s popisem referenční úrovně komunikační jazykové kompetence A1. Kvantitativní analýza jazykového obsahu učebnic poukázala na některé společné rysy s podobně zaměřenými kvalitativními studiemi uskutečněnými ve Francii, Německu a Velké Británii. Jazykový obsah všech analyzovaných učebnic určený k osvojení přesahuje do značné míry úroveň A1, což může zvyšovat kognitivní náročnost učení. Publikace je přístupná on-line: ISBN 978-80-210-8466-7.

  • Název v anglickém jazyce

    Language Content of Textbooks of French for Beginners and Reference Level Description A1

  • Popis výsledku anglicky

    The book focuses on the topic of language content of textbooks of French as a foreign language teaching. After a theoretical background, three investigations are presented. The research aim was to investigate the correspondence between grammar, vocabulary and language functions intended to be acquired and the reference level of language proficiency A1. The quantitative analysis focusing on language content of textbooks indicated some common features with similar qualitative studies carried out in France, Germany and Great Britain. For all analysed textbooks, the language content intended to be acquired revealed lot of overlaps of the reference level of language proficiency A1, which may increase the cognitive complexity of tasks. The publication is available on-line: ISBN 978-80-210-8466-7.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    9788021084575

  • Počet stran knihy

    194

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy