Realizace terénní výuky očima učitelů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00096433" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00096433 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.kgrr.fpv.ukf.sk/images/geograficke_informacie/2016_20_2/GI_2_2016_cely.pdf" target="_blank" >http://www.kgrr.fpv.ukf.sk/images/geograficke_informacie/2016_20_2/GI_2_2016_cely.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.17846/GI.2016.20.2.111-120" target="_blank" >10.17846/GI.2016.20.2.111-120</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Realizace terénní výuky očima učitelů
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je konfrontovat výsledky analýzy ŠVP a pohledu učitelů na realizaci terénní výuky.
Název v anglickém jazyce
Implemantation of fieldwork teaching by view of teachers
Popis výsledku anglicky
The aim of this paper is to confront the results of School educational programmes content analysis of model schools in relation to fieldwork and teachers´ views and approaches to implementing fieldwork. Anchoring of various forms of fieldwork in terms of time, space, subjects taught, forms and complex concept was analysed
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Geografické informácie 20(2)
ISBN
—
ISSN
1337-9453
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
111-120
Název nakladatele
Katedra geografie a regionálneho rozvoja FPV UKF v Nitre
Místo vydání
Nitra
Místo konání akce
Nitra
Datum konání akce
12. 10. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
000417354000009