Integrovaná terénní výuka jako systém
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055801" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055801 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-11" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-11</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-11" target="_blank" >10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-11</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Integrovaná terénní výuka jako systém
Popis výsledku v původním jazyce
Text se zabývá problematikou terénní a integrované výuky. Seznamuje nás s popisem různých forem terénní výuky na PdF MU s cílem najít společné prvky napříč spektrem jednotlivých dílčích kurzů, dále upozornit na možnosti kvalitnějšího uchopení takových forem a uspořádání do uceleného systému. Děje se tak u terénní výuky kateder geografie, tělesné výchovy a sociální pedagogiky. Dále se v textu prezentují výstupy z dotazníkového šetření a strukturovaných rozhovorů z padesáti základních škol v ČR, kde bylosledováno, jak je vnímána potřebnost zavedení terénní integrované výuky do ZŠ.
Název v anglickém jazyce
Fieldwork and integrated education as a system
Popis výsledku anglicky
The article deals with the fieldwork and integrated education. It introduces the results of the analysis of various forms of the fieldwork and integrated education at Masaryk University, the Faculty of Education, and the results of questionnaire survey and structured interviews at fifty schools in the Czech Republic. The aim of this analysis is to specify common factors of fieldwork education at the department of geography, physical education and social pedagogy. The goal of the questionnaire survey isto determine the current situation in the fieldwork education from the point of view of the integrated curriculum.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/LC06046" target="_blank" >LC06046: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konferen
ISBN
978-80-210-5774-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
310-315
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—