Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Motivating to learn German as L3 after English: Theoretical basis and outline of research methodology.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00100185" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00100185 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Motivierung zum Deutschlernen als L3 nach Englisch: Theoretische Grundlagen und Umriss der Forschungsmethodologie.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Dieser Beitrag erklärt in Kürze die Situation des Fremdsprachenerlernens in der Tschechischen Republik, welche den Anlass für die Schaffung eines Dissertationsprojekts gab. Dieses Projekt widmet sich den Motivierungsstrategien, die ein Lehrer im Deutschunterricht als L3 benutzen kann, um seine Schüler zum Lernen von Deutsch nach Englisch zu motivieren. Dieser Beitrag beschreibt die theoretische Grundlage des Projekts und den ersten Entwurf der Methodologie der geplanten Forschung.

  • Název v anglickém jazyce

    Motivating to learn German as L3 after English: Theoretical basis and outline of research methodology.

  • Popis výsledku anglicky

    This paper briefly outlines the context in foreign language learning in the Czech Republic which inspired the creation of a dissertation project. The project seeks to examine the motivational strategies a teacher can use in teaching German as an L3 in order to motivate their students to learn German after English. This paper describes the theoretical foundation of the project and the first draft of the methodology of the intended research.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Studia Translatorica

  • ISSN

    2084-3321

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2016

  • Číslo periodika v rámci svazku

    Vol. 7

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    291-299

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus