Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jak motivovat žáky k učení se německému jazyku. Vybrané výsledky první etapy výzkumu.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00100169" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00100169 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jak motivovat žáky k učení se německému jazyku. Vybrané výsledky první etapy výzkumu.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek představuje první dílčí výsledky disertačního projektu zabývajícího se učiteli německého jazyka a jejich možnostmi motivování žáků k učení se němčině, přičemž se zaměřuje na vybraná data získaná ve skupinových rozhovorech se žáky.

  • Název v anglickém jazyce

    How to motivate students to learn German? Selected results of the first phase of the research.

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents the first partial results of the dissertation project which seeks to examine how German teachers can motivate their students to learn German. The main focus of this study is to assess selected data obtained from group interviews with students.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů