Jak motivovat žáky k učení se německému jazyku. Vybrané výsledky první etapy výzkumu.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00100169" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00100169 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jak motivovat žáky k učení se německému jazyku. Vybrané výsledky první etapy výzkumu.
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek představuje první dílčí výsledky disertačního projektu zabývajícího se učiteli německého jazyka a jejich možnostmi motivování žáků k učení se němčině, přičemž se zaměřuje na vybraná data získaná ve skupinových rozhovorech se žáky.
Název v anglickém jazyce
How to motivate students to learn German? Selected results of the first phase of the research.
Popis výsledku anglicky
This paper presents the first partial results of the dissertation project which seeks to examine how German teachers can motivate their students to learn German. The main focus of this study is to assess selected data obtained from group interviews with students.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů