Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Otázky jazykové normy ve výuce angličtiny

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00097054" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00097054 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Otázky jazykové normy ve výuce angličtiny

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku byly představeny výsledky výzkumného šetření provedeného mezi českými a slovenskými VŠ studenty v roce 2017. Cílem této výzkumné sondy bylo zjistit, jaké jsou preference normy při výuce angličtiny v českém kontextu a postoje studentů k normě rodilého mluvčího a normě angličtina jako lingua franca.

  • Název v anglickém jazyce

    Questions of norm in ELT

  • Popis výsledku anglicky

    In this paper, the results of a research project carried out among Czech and Slovak university students in 2017 were presented. The aim of the survey was to establish which norm is preferred in English language teaching in the Czech context and what the attitudes of students to native speaker norm and English as a lingua franca norm are.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů