Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Interdisciplinární přístup v rané logopedické intervenci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00097684" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00097684 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Interdisciplinární přístup v rané logopedické intervenci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie se zabývá vysoce aktuální problematikou rané logopedické intervence v širších souvislostech. Publikace reflektuje na současný trend užívaný především v zahraničí, který se snažíme prosadit i v našich podmínkách – včasný záchyt dětí s opožděným/narušeným vývojem řeči, identifikaci deficitů ve vývoji komunikační schopnosti a včasné zahájení stimulace vývoje řeči a jazykových schopností. V publikaci jsou uvedeny závěry výzkumných šetření, jejichž hlavním cílem bylo analyzovat aktuální situaci v oblasti intervence u dítěte s deficity ve vývoji řeči a jazykových schopností v raném věku z pohledu zainteresovaných odborníků. Ambicí publikace je upozornit na potřebu vzájemné spolupráce a jednotnosti v doporučovaných postupech při intervenci u těchto dětí z pozice pediatrů, logopedů, foniatrů, psychologů, předškolních pedagogů a v případě potřeby dalších odborníků.

  • Název v anglickém jazyce

    Interdisciplinary approach in early speech therapy intervention

  • Popis výsledku anglicky

    The monograph deals with highly current issue of early speech therapy intervention in wider perspective. The paper reflects contemporary foreign trends which are planned to be applied in the Czech Republic. These trends include early identification of children with delayed/disrupted speech development, identification of deficits in communication skills development and early stimulation of speech development and language abilities. In the monograph the results of research surveys are stated. The aim of research surveys was to analyse contemporary situation in the field of intervention for children with speech and language skills deficits at an early age from the point of view of interested professionals. The ambition of the monograph is to highlight the need for mutual cooperation and consistency in the recommended procedures for the intervention in these children from the position of paediatricians, speech therapists, phoniatrics, psychologists, preschool educators and other experts if needed.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    9788021086593

  • Počet stran knihy

    262

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy