Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Filmová hudba a její zázemí v české pedagogice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00099047" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00099047 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.ped.muni.cz/wmus/studium/doktor/teoreticke_reflexe_hv_13_2/musil.pdf" target="_blank" >http://www.ped.muni.cz/wmus/studium/doktor/teoreticke_reflexe_hv_13_2/musil.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Filmová hudba a její zázemí v české pedagogice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předkládaný článek pojednává o filmové hudbě z hlediska jejího zastoupení v učebních plánech různých typů filmově či hudebně zaměřených škol. Text je směřován k vystižení nejpodstatnějších aspektů filmové hudby, které utvářejí základy pro její upotřebení ve sféře vzdělávání. Jedná se o prvotní průzkum, který bude dále zpracován v rámci disertační práce a bude součástí jejích výzkumných výstupů. Hlavní náplň příspěvku pak spočívá v průzkumu různých typů škol dle stupně vzdělávání a zhodnocení jejich potenciálu pro výuku filmové hudby. Vše je doplněno příklady konkrétních institucí. V závěru je nastíněno srovnání stavu domácího a zahraničního přístupu k filmové hudbě ve vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Film music in czech education

  • Popis výsledku anglicky

    The presented paper deals with film music in term of its position in curricula of various types of film and music schools. The content is aimed at cardinal aspects of film music, which form the bases for its use in education. It’s a raw exploration that is going to be processed in a Ph.D. thesis and its research outcomes. The main goal of this paper consists in closer familiarization with different types of schools according to an educational degree and evaluation their educational potential for film music, supplemented by examples of concrete institutions. In conclusion, there is a comparison of domestic and foreign approaches to film music education.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Teoretické reflexe hudební výchovy

  • ISSN

    1803-1331

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    13

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    1-8

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus