Přístup k rozvoji plynulosti řečového projevu v diachronní perspektivě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00100273" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00100273 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přístup k rozvoji plynulosti řečového projevu v diachronní perspektivě
Popis výsledku v původním jazyce
Tento srovnávací výzkum analyzuje přístupy k rozvoji a důležitosti plynulosti v řečové dovednosti mluvení v rámci metod a přístupů k výuce cizích jazyků. Náhled do problematiky je proveden formou diachronního exkurzu.
Název v anglickém jazyce
Approach Towards Development of Language Fluency in Diachronic Perspective
Popis výsledku anglicky
This research paper analyses approaches to development and importance of fleuncy in speaking in different methods and approaches in foreign language teaching/learning. A diachronic perspective is used for the overview of the field.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Lingvisticky orientovaný výzkum v didaktice cizích jazyků
ISBN
9788021088689
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
35-52
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—