Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Speciální a inkluzivní vzdělávání - přehledové studie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00100302" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00100302 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Speciální a inkluzivní vzdělávání - přehledové studie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Odborná publikace Speciální a inkluzivní vzdělávání – přehledové studie je tematicky rozdělena na oblast věnující se prevenci problémového chování, oblast sociálního znevýhodnění a oblast zabývající se poruchami učení. První tři kapitoly se věnují významu prevence problémového chování u dětí, mladých dospělých a adolescentů, čtvrtá kapitola se zabývá tematizací sociálního znevýhodnění ve speciální pedagogice, pátá kapitola se věnuje úrovni kreativity u jedinců s dyslexií a kapitola šestá nahlíží na možnosti odstraňování poruch učení pomocí testové baterie INPP. Zdrojem vědeckých prací byly databáze Web of Science, EBSCO, ERIH, odborné časopisy Speciální pedagogika a Adiktologie a diplomové a dizertační práce z oblasti speciální pedagogiky. Publikace je důležitým příspěvkem v oblasti metodologie ve speciální pedagogice, neboť dokládá šíři možného využití výzkumné metody přehledových studií pro rozvoj vědeckého i praktického rozměru speciální pedagogiky.

  • Název v anglickém jazyce

    Special and Inclusive Education - Peer Review Studies

  • Popis výsledku anglicky

    The publication Special and Inclusive Education - Peer Review Studies are thematically divided into a problem prevention area, a social disadvantage area and a learning disability area. The first three chapters deal with the importance of prevention of problem behavior in children, young adults and adolescents, the fourth chapter deals with the theme of social disadvantage in special pedagogy, the fifth chapter deals with the level of creativity in individuals with dyslexia and the chapter The sixth examines the possibilities of eliminating learning disabilities using the INPP test battery. The source of scientific work was the Web of Science, EBSCO, ERIH, expert journals Special pedagogy and Adiktology and diploma and doctoral theses from special pedagogy. The publication is an important contribution in the field of methodology in special pedagogy as it demonstrates the breadth of the possible use of the research method of surveying for the development of the scientific and practical dimensions of special pedagogy.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    9788021088948

  • Počet stran knihy

    103

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy