Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vzdělávání a podpora dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00100342" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00100342 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vzdělávání a podpora dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výzkumná monografie zabývající se problematikou vzdělávání a podpory dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí, je jedním z výstupů grantového projektu specifického výzkumu řešeného na PdF MU. Možnosti a podmínky vzdělávání jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami jsou v dílčích výzkumných šetřeních analyzovány z pohledu pedagogů, rodičů, spolužáků i samotných žáků. Pozornost je rovněž věnována různým terapeutickým přístupům a specifickým metodám práce s uvedenou cílovou skupinou. Publikace je členěna do pěti tematických celků, které obsahují dílčí kapitoly. Úvodní tematický celek se orientuje na východiska inkluzivního vzdělávání, druhý na jeho formy. Třetí celek je věnován specifikům a zvoleným metodám práce ve vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími potřebami a čtvrtý přibližuje terapeutické přístupy k těmto osobám. Závěrečný celek analyzuje možnosti profesního uplatnění absolventů speciálněpedagogických oborů a řeší téma psychohygieny v profesi speciálního pedagoga.

  • Název v anglickém jazyce

    Education and Support for Children, Pupils and Students with Special Educational Needs in the Inclusive Environment

  • Popis výsledku anglicky

    Research monography is dealing with the topic of education and support measures for children, pupils and students with special needs in the inclusive education system. Presented monography is one of the grant (specific research) project outcomes arranged at the PdF MU. The possibilities and the conditions of the educational process in the individuals with special needs are analysed in the partial research by the teachers, parents, classmates and the pupils itself. The focus is also aimed on the variety of the therapeutic approaches and specific methods of the workflow with above mentioned target group. The monography is divided into five thematic units involving four partial chapters. The introductory part is focused on the inclusive education outcomes and the second part deals with the it´s forms. The third part is dedicated to the specifics and selected methods used in the educational proces with the pupils having specific needs. Fourth part gives us an idea about the therapetutic approaches to these individuals. The final unit analyse the employment of the special education field graduates and it also includes the topic of the special education teacher psychohygiene.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    9788021089150

  • Počet stran knihy

    311

  • Název nakladatele

    MU

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy