Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Features of Interpersonal Interaction of Blind and Visually Impaired Youth with Student Group

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00133428" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00133428 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://ejournals.vdu.lt/index.php/Pedagogika/issue/view/86" target="_blank" >https://ejournals.vdu.lt/index.php/Pedagogika/issue/view/86</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.15823/p.2017.10" target="_blank" >10.15823/p.2017.10</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Features of Interpersonal Interaction of Blind and Visually Impaired Youth with Student Group

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper presents outcomes research of features of interpersonal relationships, the level of perception and motivational orientations interaction of those who can see with blind and visually impaired students of higher educational institution. The attention is focused on the specifics of the social and psychological training as a means of improving communicative competence of blind and visually impaired students and optimization of their social status in the student body

  • Název v anglickém jazyce

    Features of Interpersonal Interaction of Blind and Visually Impaired Youth with Student Group

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents outcomes research of features of interpersonal relationships, the level of perception and motivational orientations interaction of those who can see with blind and visually impaired students of higher educational institution. The attention is focused on the specifics of the social and psychological training as a means of improving communicative competence of blind and visually impaired students and optimization of their social status in the student body

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Pedagogika

  • ISSN

    1392-0340

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    125

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    LT - Litevská republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    132-142

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85018331178