Features of Interpersonal Interaction of Blind and Visually Impaired Youth with Student Group
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00133428" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00133428 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://ejournals.vdu.lt/index.php/Pedagogika/issue/view/86" target="_blank" >https://ejournals.vdu.lt/index.php/Pedagogika/issue/view/86</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.15823/p.2017.10" target="_blank" >10.15823/p.2017.10</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Features of Interpersonal Interaction of Blind and Visually Impaired Youth with Student Group
Popis výsledku v původním jazyce
The paper presents outcomes research of features of interpersonal relationships, the level of perception and motivational orientations interaction of those who can see with blind and visually impaired students of higher educational institution. The attention is focused on the specifics of the social and psychological training as a means of improving communicative competence of blind and visually impaired students and optimization of their social status in the student body
Název v anglickém jazyce
Features of Interpersonal Interaction of Blind and Visually Impaired Youth with Student Group
Popis výsledku anglicky
The paper presents outcomes research of features of interpersonal relationships, the level of perception and motivational orientations interaction of those who can see with blind and visually impaired students of higher educational institution. The attention is focused on the specifics of the social and psychological training as a means of improving communicative competence of blind and visually impaired students and optimization of their social status in the student body
Klasifikace
Druh
J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pedagogika
ISSN
1392-0340
e-ISSN
—
Svazek periodika
125
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
LT - Litevská republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
132-142
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85018331178