Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kvalita výuky přírodopisu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00103899" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00103899 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://pages.pedf.cuni.cz/kbes/files/2018/09/Trendy_2018_-sborn%C3%ADk_ke_zve%C5%99ejn%C4%9Bn%C3%AD.pdf" target="_blank" >http://pages.pedf.cuni.cz/kbes/files/2018/09/Trendy_2018_-sborn%C3%ADk_ke_zve%C5%99ejn%C4%9Bn%C3%AD.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kvalita výuky přírodopisu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předkládaná studie se zabývá náhledy žáků 2. stupně základních škol na kvalitu výuky přírodopisu. Jako výzkumný nástroj byl použit dotazník s otevřenými a uzavřenými otázkami, který byl administrován žákům 9. ročníků (n = 300) na dostupném souboru základních škol. Zjištěné náhledy poslouží pro identifikaci komponent a charakteristik, které zakládají a ovlivňují kvalitu výuky přírodopisu na základních školách a jako východisko pro tvorbu vlastního pozorovacího a posuzovacího nástroje.

  • Název v anglickém jazyce

    Quality of teaching natural science

  • Popis výsledku anglicky

    The present study deals with the views of pupils of the 2nd grade of elementary schools on quality of natural science teaching. A questionnaire was used as a research tool open and closed questions that were administered to pupils 9. (n = 300) in the available college of elementary schools. Previews detected serve to identify the components and characteristics that they establish and influence the quality of natural science teaching at elementary schools and as the basis for creating your own observation and assessment tool.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů