Kvalita výuky přírodopisu z pohledu žáků základních škol
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00102375" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00102375 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.pf.ukf.sk/images/docs/projekty/2017/pC-Cp/Inovativne_trendy_e_2018.pdf" target="_blank" >https://www.pf.ukf.sk/images/docs/projekty/2017/pC-Cp/Inovativne_trendy_e_2018.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kvalita výuky přírodopisu z pohledu žáků základních škol
Popis výsledku v původním jazyce
Předkládaná studie se zabývá názory či pohledy žáků 2. stupně základních škol na kvalitu výuky přírodopisu. Jako výzkumný nástroj byl požit dotazník s otevřenými a uzavřenými otázkami, který byl administrován žákům 9. ročníků (n = 171) na dostupném souboru základních škol. Zjištěné náhledy poslouží pro identifikaci komponent a charakteristik, které zakládají a ovlivňují kvalitu výuky přírodopisu na základních školách a jako východisko pro tvorbu vlastního pozorovacího a posuzovacího nástroje. Budou prezentována data z dotazníků, ve kterých respondenti generovali své vlastní náhledy na kvalitu výuky přírodopisu. V závěru jsou navrženy další možnosti směřování výzkumu v této oblasti.
Název v anglickém jazyce
Quality of natural science education from the point of view of elementary school pupils
Popis výsledku anglicky
The present study deals with opinions or views of pupils of the 2nd grade of primary schools on the quality of natural science education. As a research tool, a questionnaire with open and closed questions was administered, which was administered to 9th grade students (n = 171) on an available set of elementary schools. Detected views serve to identify the components and characteristics that underpin and affect the quality of science education in elementary schools and as a starting point for creating their own observation and assessment tool. Questionnaire data will be presented, in which respondents generated their own insights into the quality of natural science teaching. In the end, further research is proposed in this area.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
INOVATÍVNE TRENDY V ODBOROVÝCH DIDAKTIKÁCH V KONTEXTE POŽIADAVIEK PRAXE, v dňoch 13.-14. 11. 2017 na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre. Výstup z konferencie - Recenzovaný vedecký zborník
ISBN
9788055812779
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
176-185
Název nakladatele
Katedra pedagogiky PF UKF v Nitre
Místo vydání
PF UKF v Nitre, Slovensko
Místo konání akce
Pedagogická fakulta UKF v Nitre
Datum konání akce
13. 11. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—