Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Stávání se učitelem pohledem absolventů učitelství pro mateřské školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00104130" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00104130 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Stávání se učitelem pohledem absolventů učitelství pro mateřské školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je přinést do odborného diskurzu téma pregraduální přípravy učitelů mateřských škol. Účastníky konference chceme seznámit s předběžnými výsledky kvalitativní sondy, jak absolventi učitelství pro mateřské školy reflektují své přípravné vzdělávání a své zkušenosti s přechodem do pedagogické praxe.

  • Název v anglickém jazyce

    Becoming a teacher as reflected by preprimary school teacher

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution focuses on pre-service teacher education of kindergarten teachers. We will present preliminary findings of a qualitative investigation into how the graduates of pre-service teacher education programme for pre-primary school teachers reflect their studies within the programme and their experience with the transition to the teaching profession.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů