Stávání se učitelem pohledem absolventů učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00104109" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00104109 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Stávání se učitelem pohledem absolventů učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je přinést do odborného diskurzu téma pregraduální přípravy učitelů pro 1. stupeň ZŠ. Účastníky konference chceme seznámit s předběžnými výsledky kvalitativní sondy, jak absolventi učitelství pro 1. stupeň ZŠ reflektují své přípravné vzdělávání a své zkušenosti s přechodem do pedagogické praxe.
Název v anglickém jazyce
Becoming a teacher as reflected by primary school teacher education graduates
Popis výsledku anglicky
The contribution focuses on pre-service teacher education of primary school teachers. We will present preliminary findings of a qualitative investigation into how the graduates of pre-service teacher education programme for primary school teachers reflect their studies within the programme and their experience with the transition to the teaching profession.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů