Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Curriculum and Teaching in Physical Education and Geography: interdisciplinary and international perspectives

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00104419" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00104419 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://munispace.muni.cz/munispace/catalog/book/1019" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/munispace/catalog/book/1019</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-9075-2018" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.P210-9075-2018</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Curriculum and Teaching in Physical Education and Geography: interdisciplinary and international perspectives

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The book of proceedings addresses the lack of international knowledge and research in interdisciplinary curriculum development and teaching in the subjects of Physical Education and Geography. The authors analysed and compared pre-school, elementary, secondary and teacher education and especially school curriculum from different countries, e.g. the Czech Republic, the Republic of Slovenia and Croatia to reveal how integration of Physical Education and Geography can be embedded at different curriculum levels.

  • Název v anglickém jazyce

    Curriculum and Teaching in Physical Education and Geography: interdisciplinary and international perspectives

  • Popis výsledku anglicky

    The book of proceedings addresses the lack of international knowledge and research in interdisciplinary curriculum development and teaching in the subjects of Physical Education and Geography. The authors analysed and compared pre-school, elementary, secondary and teacher education and especially school curriculum from different countries, e.g. the Czech Republic, the Republic of Slovenia and Croatia to reveal how integration of Physical Education and Geography can be embedded at different curriculum levels.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů