Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Posouzení vlivu intervence na přesnost řečové produkce pokročilých studentů angličtiny

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00104695" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00104695 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Posouzení vlivu intervence na přesnost řečové produkce pokročilých studentů angličtiny

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem této dílčí studie, která je součástí obsáhlejšího výzkumného projektu, je posoudit vliv cílené intervence na zvýšení přesnosti řečové produkce u pokročilých studentů angličtiny na úrovni C1 podle SERR. U těchto studentů dochází k relativně častému výskytu chyb, zejména takových, které vznikají vlivem působení mateřského jazyka a fosilizací. V rámci této studie byla testována přesnost u 3 skupin pokročilých studentů oborové angličtiny. Všichni studenti se podrobili testu posouzení gramatické správnosti a zároveň vyjadřovali míru jistoty při odpovídání. Výsledky byly analyzovány, interpretovány a byla formulována doporučení pro další výzkum, zejména nutnost analýzy psané a mluvené produkce. Detailní analýza by mohla poskytnout komplexnější obraz přesnosti řečové produkce u pokročilých studentů.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluating the Impact of Intervention on the Accuracy of Production in Advanced Students of English

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this study, which is a part of a broader research project, was to evaluate the impact of a focused intervention on increasing the accuracy of language production in advanced students of English, level C1 CEFRR. These students manifest a relatively high occurrence of errors caused by L1 interference and fossilization. Accuracy of performance was tested in 3 groups of advanced students majoring in English. The research tools adopted were grammaticality judgement test and certainty based marking. The results were analysed and interpreted and recommendations for further research were outlined, namely the need to investigate written and spoken production of advanced students. A detailed analysis might provide a more complex picture of the accuracy of advanced learners´ language production.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60202 - Specific languages

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů