Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reflexe speciálních vzdělávacích potřeb v edukačním procesu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00106184" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00106184 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Reflexe speciálních vzdělávacích potřeb v edukačním procesu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie zpracovává problematiku speciálních vzdělávacích potřeb v současné edukační realitě. V jednotlivých kapitolách jsou představeny charakteristiky obtíží spojených s různými formami speciálních potřeb, z nichž vyplývají bariéry a zdroje úspěšného průběhu vzdělávání. Publikace nahlíží na žáka komplexně a jeho potřeby reflektuje v kontextu širokého spektra činitelů, kteří mohou vstupovat do kvality vzdělávacího procesu. Kniha se snaží tyto činitele identifikovat a na jejich základě blíže specifikovat možnosti podpory a intervenční přístup k žákovi. Teoretické části jsou provázány s dílčími výsledky výzkumných šetření, které podporují nezbytnost uceleného pohledu na žáka inkluzivní i speciální školy.

  • Název v anglickém jazyce

    Reflection of Special Educational Needs in the Educational Process

  • Popis výsledku anglicky

    The monograph deals with the issue of special educational needs in the current educational reality. The chapters present the characteristics of the difficulties associated with different forms of special needs, which give rise to barriers and sources of successful education. The publication looks at the pupil in a comprehensive way and reflects its needs in the context of a wide spectrum of factors that can enter the quality of the educational process. The book tries to identify these factors and, on their basis, to specify the support options and the intervention approach to the pupil. The theoretical parts are linked to the partial results of research surveys that support the necessity of a comprehensive view of the pupil of inclusive and special schools.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    9788021092068

  • Počet stran knihy

    150

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy