Reflexe speciálních vzdělávacích potřeb v edukačním procesu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00106184" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00106184 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Reflexe speciálních vzdělávacích potřeb v edukačním procesu
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie zpracovává problematiku speciálních vzdělávacích potřeb v současné edukační realitě. V jednotlivých kapitolách jsou představeny charakteristiky obtíží spojených s různými formami speciálních potřeb, z nichž vyplývají bariéry a zdroje úspěšného průběhu vzdělávání. Publikace nahlíží na žáka komplexně a jeho potřeby reflektuje v kontextu širokého spektra činitelů, kteří mohou vstupovat do kvality vzdělávacího procesu. Kniha se snaží tyto činitele identifikovat a na jejich základě blíže specifikovat možnosti podpory a intervenční přístup k žákovi. Teoretické části jsou provázány s dílčími výsledky výzkumných šetření, které podporují nezbytnost uceleného pohledu na žáka inkluzivní i speciální školy.
Název v anglickém jazyce
Reflection of Special Educational Needs in the Educational Process
Popis výsledku anglicky
The monograph deals with the issue of special educational needs in the current educational reality. The chapters present the characteristics of the difficulties associated with different forms of special needs, which give rise to barriers and sources of successful education. The publication looks at the pupil in a comprehensive way and reflects its needs in the context of a wide spectrum of factors that can enter the quality of the educational process. The book tries to identify these factors and, on their basis, to specify the support options and the intervention approach to the pupil. The theoretical parts are linked to the partial results of research surveys that support the necessity of a comprehensive view of the pupil of inclusive and special schools.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
9788021092068
Počet stran knihy
150
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—