Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zastoupení hudebních činností ve výuce hudební nauky na základních uměleckých školách : dílčí závěry průzkumného šetření Katedry hudební výchovy PdF MU v Brně 2018.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00106193" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00106193 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/1149" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/1149</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zastoupení hudebních činností ve výuce hudební nauky na základních uměleckých školách : dílčí závěry průzkumného šetření Katedry hudební výchovy PdF MU v Brně 2018.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    S úmyslem zmapovat současný stav hudebně teoretického vzdělávání na základních uměleckých školách (dále jen ZUŠ) v České republice a získat tak podklady pro charakteristiku vzdělávacích trendů v této oblasti, uskutečnilo se na jaře r. 2018 průzkumné šetření Katedry hudební výchovy na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně Současné trendy hudebně teoretické výuky v základních uměleckých školách České republiky. Výzkumná sonda se skládala z písemného dotazníku pro žáky a online dotazníku pro učitele. Součástí dotazníku pro učitele byla mimo jiné také sekce zabývající se korelací mezi složením hudebních činností a zastoupením jednotlivých typů hudby v rámci výuky hudební nauky. Tento referát si klade za cíl informovat o dílčích zjištěních právě v souvislosti se složením hudebních činností.

  • Název v anglickém jazyce

    Representation of Musical Activities in the Teaching of Music Theory at Czech Primary Art schools : particular findings of the Exploratory Survey of the Department of Music Education at the Faculty of Education, Masaryk University in Brno 2018

  • Popis výsledku anglicky

    In order to map and characterize an actual state of the teaching music theory at primary art schools in the Czech Republic, in spring 2018 the explanatory survey was conducted by the Department of Music Education at the Faculty of Education in Brno named Current Trends in Music Theoretical Teaching in Basic Art Schools of the Czech Republic. The survey consisted of a written test and questionnaire for pupils as well as of an online questionnaire for teachers. The questionnaire for teachers included, among other things, a section dealing with the correlation between the composition of musical activities and the representation of particular types of music in the context of the teaching music theory. This paper aims to inform and interpret these particular findings.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů