Komplexní pojetí hudební nauky jako předmětu na základních uměleckých školách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00106519" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00106519 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komplexní pojetí hudební nauky jako předmětu na základních uměleckých školách
Popis výsledku v původním jazyce
Prezentace na konferenci pojednávala o hudební nauce jako nezbytné součásti vzdělávání v základních uměleckých školách. Byla zaměřena na problematiku hudební nauky v rámci ŠVP na pozadí výzkumu Katedry hudební výchovy. Příspěvek se také zabýval otázkami komplexnosti hudební nauky ve smyslu oblastí, které jsou v rámci tohoto předmětu vyučovány a různých forem aktivit, které mohou výuku hudební nauky obohatit.
Název v anglickém jazyce
The Complex Concept of Music Theory Classes in Elementary Art Schools in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
Presentation at the conference dealt with Music Theory as an essential part of education in elementary art schools. This was focused on the issue of Music Theory within School Education Programme on the background of the research of the Music Department. This paper also discussed issues of the complexity of Music Theory in terms of fields of study taught within this subject and various forms of activities that might enrich the teaching of Music Theory.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů