Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Integrace autentických literárních textů do výuky cizích jazyků: přehledová studie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00106750" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00106750 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Integrace autentických literárních textů do výuky cizích jazyků: přehledová studie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato studie se zabývá integrací autentických literárních textů do výuky cizích jazyků. Stručně vymezuje základní pojem autentický literární text, a to zejména z pohledu didaktiky cizího jazyka, ve zkratce odhaluje role, které autentické literární texty mají ve výuce cizích jazyků a následně představuje některé zahraniční i domácí výzkumy, které se svým konceptem zaměřují na danou problematiku. Jednotlivé studie jsou rozděleny do několika kategorií s ohledem na cíle empirických výzkumů.

  • Název v anglickém jazyce

    Integration of authentic literary texts into foreign language lessons: overview

  • Popis výsledku anglicky

    This study deals with the integration of authentic literary texts into foreign language lessons. It briefly defines the basic concept of authentic literary text from the perspective of foreign language teaching, followingly it reveals, in short, the roles which authentic literary texts play in teaching foreign languagesm and then it presents some foreign and Czech researches that focus on the issue. Individual presented studies are divided into several categories with respect to the objectives of their empirical research.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Výzkum v didaktice cizích jazyků

  • ISBN

    9788021092303

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    29-45

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Pedagogická fakulta MU

  • Datum konání akce

    1. 11. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku