Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Applications and features of literary texts in foreign language teaching

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F12%3A50000750" target="_blank" >RIV/62690094:18440/12:50000750 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Einsatz und Funktionen literarischer Texte im Fremdsprachenunterricht

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ein natürlicher Bestandteil des Fremdsprachenstudiums ist traditionell auch die Gewinnung von Informationen über die Kultur des sprachlichen Zielöbereiches. Es kommt hierbei zu einer Erweiterung des Wissens und zum Vergleich der verschiedenen Kulturen und an Hand dessen kann man dann die eigene Kultur besser verstehen. das Verständnis der anderen Kulturen bringt uns unter anderen die Literatur einer konkreten Zivilisation nahe. Im Beitrag werden die Ergebnisse einer Studie über die Kentnisse der deutschen Literatur bei den tschechischen Studenten bearbeitet und an Hand dessen stellt sich die Autorin die Frage nach dem literarischen Minimum in einer konkreten Fremdsprache.

  • Název v anglickém jazyce

    Applications and features of literary texts in foreign language teaching

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter of the present monograph researches the use and function of literary texts in foreign language teaching. Author points out that every literary epoch was influenced by other European literatures, and as a result, it contains the interculůturallinks applicable in foreign language teaching. The benefit of such conception resides in the complex and interdisciplinary approach to the given issues, which is the study and analysis of textbooks from the point of history, literature, politics, linguodidactics and German studies. The author deals with - inter alia on the basis of a specific study - the knowledge of german literature by Czech students, and she focuses, to a large extent, on the literary aspect in language teaching.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Interkulturalität in Sprache, Literatur und Bildung

  • ISBN

    978-80-7395-545-8

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    23-30

  • Počet stran knihy

    143

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Kód UT WoS kapitoly