Čtenářská dílna - výrazný fenomén současné literární výchovy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00109838" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00109838 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://jlk.upol.cz/index.php/cislo-2-2018" target="_blank" >http://jlk.upol.cz/index.php/cislo-2-2018</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Čtenářská dílna - výrazný fenomén současné literární výchovy
Popis výsledku v původním jazyce
Autorka příspěvku se zamýšlí nad čtenářskými dílnami jako v současnosti velmi frekventovaným modelem výuky literární výchovy na základních školách. Zabývá se jednak širším rámcem této praxe, jednak uvádí několik příkladů zkušeností se čtenářskými dílnami v rámci reflexí studentských praxí na prvním i druhém stupni základní školy. Zmiňuje se také o potřebě koncepčních řešení čtenářských dílen jako dlouhodobého výukového modelu a krátce se také věnuje jedné zdařilé závěrečné práci, která je příkladem takového systémového a koncepčního řešení.
Název v anglickém jazyce
Readers workshops - strong phenomenon of contemporary teaching literature
Popis výsledku anglicky
The author thinks about readers worshops as a frequent way of teaching literature at primary schools in this article. The author deals with the wide context of this practice and presents some examples of the readers workshops which took place at different grades of primary schools during students teaching practice. She also mentions the need of good conception of readers workshops as the long-term education method of working. Then she presents one good student´s work, the example of such well conception, in short.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Jazyk - literatura - komunikace
ISSN
1805-689X
e-ISSN
1805-689X
Svazek periodika
7.
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
24-34
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—