Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Čtenářská dílna - výrazný fenomén současné literární výchovy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00109838" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00109838 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://jlk.upol.cz/index.php/cislo-2-2018" target="_blank" >http://jlk.upol.cz/index.php/cislo-2-2018</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Čtenářská dílna - výrazný fenomén současné literární výchovy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autorka příspěvku se zamýšlí nad čtenářskými dílnami jako v současnosti velmi frekventovaným modelem výuky literární výchovy na základních školách. Zabývá se jednak širším rámcem této praxe, jednak uvádí několik příkladů zkušeností se čtenářskými dílnami v rámci reflexí studentských praxí na prvním i druhém stupni základní školy. Zmiňuje se také o potřebě koncepčních řešení čtenářských dílen jako dlouhodobého výukového modelu a krátce se také věnuje jedné zdařilé závěrečné práci, která je příkladem takového systémového a koncepčního řešení.

  • Název v anglickém jazyce

    Readers workshops - strong phenomenon of contemporary teaching literature

  • Popis výsledku anglicky

    The author thinks about readers worshops as a frequent way of teaching literature at primary schools in this article. The author deals with the wide context of this practice and presents some examples of the readers workshops which took place at different grades of primary schools during students teaching practice. She also mentions the need of good conception of readers workshops as the long-term education method of working. Then she presents one good student´s work, the example of such well conception, in short.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Jazyk - literatura - komunikace

  • ISSN

    1805-689X

  • e-ISSN

    1805-689X

  • Svazek periodika

    7.

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    24-34

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus