Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přínos reflexe pedagogických činností a výsledků pro profesní rozvoj studentů učitelství pro primární školu (o vzájemných vztazích teorie a praxe).

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00047057" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00047057 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Přínos reflexe pedagogických činností a výsledků pro profesní rozvoj studentů učitelství pro primární školu (o vzájemných vztazích teorie a praxe).

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autorka sleduje proces otevření se profesi od vnímání sebe i žáků, budování pozitivní profesionální motivace až po rozvoj pedagogického myšlení. Uvádí výčet doporučovaných reflektovaných činností studenta jako možné východisko pro vymezení kritérií k hodnocení výkonu studenta na pedagogické praxi. Prezentuje zkušenosti z realizace studijního programu oboru Učitelství pro 1. stupeň základní školy na PdF MU a prezentuje výsledky strukturované reflexe studentů k vybraným tématům profesní přípravy.

  • Název v anglickém jazyce

    Reflection of educational activities and results for the professional development of teacher students (about the relations of theory and practice).

  • Popis výsledku anglicky

    The author examines the process of opening onesel to the profession" from the perception of oneself and the pupils, developing positive professional motivation to the development of educational thinking. She reviews the recommended reflected activities of a student as a possible starting point for the definition of student teaching practice evaluation criteria. She presents experience from the implementation of the study programme Primary school teaching at the Faculty of Education MU and presents the results of structured reflection of students on the selected topics of professional training.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    László, K. et al. Prostriedky rozvíjania sposobilostí učitel´a.

  • ISBN

    978-80-557-0107-3

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    157

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta UMB v Banskej Bystrici. Občianské združenie Pedagog.

  • Místo vydání

    Banská Bystrica

  • Kód UT WoS kapitoly