Přínos reflexe pedagogických činností a výsledků pro profesní rozvoj studentů učitelství pro primární školu (o vzájemných vztazích teorie a praxe).
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00047057" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00047057 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přínos reflexe pedagogických činností a výsledků pro profesní rozvoj studentů učitelství pro primární školu (o vzájemných vztazích teorie a praxe).
Popis výsledku v původním jazyce
Autorka sleduje proces otevření se profesi od vnímání sebe i žáků, budování pozitivní profesionální motivace až po rozvoj pedagogického myšlení. Uvádí výčet doporučovaných reflektovaných činností studenta jako možné východisko pro vymezení kritérií k hodnocení výkonu studenta na pedagogické praxi. Prezentuje zkušenosti z realizace studijního programu oboru Učitelství pro 1. stupeň základní školy na PdF MU a prezentuje výsledky strukturované reflexe studentů k vybraným tématům profesní přípravy.
Název v anglickém jazyce
Reflection of educational activities and results for the professional development of teacher students (about the relations of theory and practice).
Popis výsledku anglicky
The author examines the process of opening onesel to the profession" from the perception of oneself and the pupils, developing positive professional motivation to the development of educational thinking. She reviews the recommended reflected activities of a student as a possible starting point for the definition of student teaching practice evaluation criteria. She presents experience from the implementation of the study programme Primary school teaching at the Faculty of Education MU and presents the results of structured reflection of students on the selected topics of professional training.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
László, K. et al. Prostriedky rozvíjania sposobilostí učitel´a.
ISBN
978-80-557-0107-3
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
—
Počet stran knihy
157
Název nakladatele
Pedagogická fakulta UMB v Banskej Bystrici. Občianské združenie Pedagog.
Místo vydání
Banská Bystrica
Kód UT WoS kapitoly
—