Experiential Learning as a Source of Support and Personality Growth
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F18%3AA1901Z5O" target="_blank" >RIV/61988987:17450/18:A1901Z5O - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Experiential Learning as a Source of Support and Personality Growth
Popis výsledku v původním jazyce
Experiential learning offers adventure and knowledge. The author in her paper highlights the problem of using approaches towards personal and social development in the professional training of educators. And in this area she presents the results of research realized within The Student?s Grant Competition called ?The Role of Self-Reflection Training in Teachers´ Education Courses?.
Název v anglickém jazyce
Experiential Learning as a Source of Support and Personality Growth
Popis výsledku anglicky
Experiential learning offers adventure and knowledge. The author in her paper highlights the problem of using approaches towards personal and social development in the professional training of educators. And in this area she presents the results of research realized within The Student?s Grant Competition called ?The Role of Self-Reflection Training in Teachers´ Education Courses?.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50300 - Education
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Animacja synergiczności działań edukacyjno-prospołecznych wobec wyzwań współczesności
ISBN
978-83-7614-380-4
Počet stran výsledku
20
Strana od-do
247-266
Počet stran knihy
409
Název nakladatele
Wydawnictwo naukowe Akademii Ignatianum v Krakowie
Místo vydání
Kraków
Kód UT WoS kapitoly
—