Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Co říci na konec: O čem nás dosavadní vývoj tvorby kurikulárních dokumentů poučuje

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00113512" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00113512 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://munispace.muni.cz/library/catalog/view/1023/3171/811-1/#preview" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/library/catalog/view/1023/3171/811-1/#preview</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8998-2018" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M210-8998-2018</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Co říci na konec: O čem nás dosavadní vývoj tvorby kurikulárních dokumentů poučuje

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola se snaží zobecnit postupy a vlivy provázející tvorbu a revize kurikulárních dokumentů pro základní vzdělávání a naznačit, co bylo při jejich tvorbě podstatné a co by bylo vhodné s tvorbou či prosazováním kurikulárních dokumentů spojovat i do budoucna. Oproti prvnímu vydání publikace (Tupý, J., (2014). Tvorba kurikulárních dokumentů v České republice: historicko-analytický pohled na přípravu kurikulárních dokumentů pro základní vzdělávání v letech 1989–2013. Brno: Masarykova univerzita, ISBN 978-80-210-6740-0) byla kapitola rozšířena o některé poznatky autora získané v období let 2013–2017 a byly provedeny korekce původního textu, který byl tímto doveden až do roku 2017.

  • Název v anglickém jazyce

    What to say at the end: What the current development of curriculum design instructs us about

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter tries to generalize the procedures and influences accompanying the development and revision of curriculum documents for basic education and to indicate what was essential in their development and what should be associated with the creation or promotion of curricular documents in the future. Compared to the first edition of the publication (Tupý, J., (2014). Tvorba kurikulárních dokumentů v České republice: historicko-analytický pohled na přípravu kurikulárních dokumentů pro základní vzdělávání v letech 1989–2013. Brno: Masarykova univerzita, ISBN 978-80-210-6740-0), the chapter was expanded to include some of the author's knowledge gained in the period 2013–2017. Content corrections have also been made to bring the text up to 2017.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Tvorba kurikulárních dokumentů v České republice. Historicko-analytický pohled na přípravu kurikulárních dokumentů pro základní vzdělávání v letech 1989–2017.

  • ISBN

    9788021089976

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    154-160

  • Počet stran knihy

    230

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly