Infosféra jako nástroj pro studium učení - učení jako proces dosahování dynamické homeostatické rovnováhy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F19%3A00107630" target="_blank" >RIV/00216224:14410/19:00107630 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Infosféra jako nástroj pro studium učení - učení jako proces dosahování dynamické homeostatické rovnováhy
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se věnuje fenomenologicko-pragmatickému vymezení nového výzkumného pedagogického pole. Nabízí koncept infosféry jako prostoru informačních interakcí, ve kterém by se měl uskutečňovat pedagogický výzkum. Výhody tohoto výzkumného pojetí následně dokumentuje empirickými informacemi.
Název v anglickém jazyce
Infosphere as a tool for learning learning - learning as a process of achieving dynamic homeostatic balance
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the phenomenological-pragmatic definition of a new research pedagogical field. It offers the concept of infosphere as a space of information interactions in which pedagogical research should be carried out. The benefits of this research concept are subsequently documented by empirical information.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA19-13038S" target="_blank" >GA19-13038S: Cesty k inkluzivní škole 21. století: etnografický přístup</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů