Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Názory rodičů na využívání počítačových her a aplikací u žáků s poruchou autistického spektra v České republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F19%3A00109256" target="_blank" >RIV/00216224:14410/19:00109256 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.unipo.sk/public/media/26527/Studies%20in%20Special%20Education%202019,%20vol.%208,%20n.%201.pdf" target="_blank" >https://www.unipo.sk/public/media/26527/Studies%20in%20Special%20Education%202019,%20vol.%208,%20n.%201.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Názory rodičů na využívání počítačových her a aplikací u žáků s poruchou autistického spektra v České republice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Hlavním cílem výzkumného šetření byla analýza názorů rodičů na využívání počítačových her a aplikací u žáků s poruchou autistického spektra. Na základě hlavního cíle byly stanoveny cíle parciální, které byly zaměřeny zejména na zjištění postojů rodičů k využívání počítačových her a aplikací u žáků s poruchou autistického spektra ve školním prostředí, zjištění preferovaných typů počítačových her u žáků s poruchou autistického spektra z pohledu rodičů a také na popsání kritérií rodičů pro výběr počítačových her a aplikací pro děti s poruchou autistického spektra. K dosažení cíle výzkumného šetření byla využita kvantitativní metoda ve formě dotazníku vlastní konstrukce.

  • Název v anglickém jazyce

    Parent's Views on the Use of Computer Games and Applications in Students with Autism Spectrum Disorder in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The main aim of the research study was to analyse parents‘ views on the use of computer games and applications in students with autism spectrum disorder. On the basis of the main aim, partial aims were set, which were mainly focused on finding parents‘ attitudes about the use of computer games and applications in students with autism spectrum disorder in the school environment, identifying preferred types of computer games in students with autism spectrum disorder from the parent‘s point of view and also on describing parents’ criteria for choosing computer games and applications for children with autism spectrum disorder. To achieve the aim of the research study, a quantitative method in the form of a questionnaire of own design was used.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Štúdie zo špeciálnej pedagogiky

  • ISSN

    2585-7363

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    88-103

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus