Názory rodičů na využívání počítačových her a aplikací u žáků s poruchou autistického spektra v České republice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F19%3A00109256" target="_blank" >RIV/00216224:14410/19:00109256 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.unipo.sk/public/media/26527/Studies%20in%20Special%20Education%202019,%20vol.%208,%20n.%201.pdf" target="_blank" >https://www.unipo.sk/public/media/26527/Studies%20in%20Special%20Education%202019,%20vol.%208,%20n.%201.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Názory rodičů na využívání počítačových her a aplikací u žáků s poruchou autistického spektra v České republice
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavním cílem výzkumného šetření byla analýza názorů rodičů na využívání počítačových her a aplikací u žáků s poruchou autistického spektra. Na základě hlavního cíle byly stanoveny cíle parciální, které byly zaměřeny zejména na zjištění postojů rodičů k využívání počítačových her a aplikací u žáků s poruchou autistického spektra ve školním prostředí, zjištění preferovaných typů počítačových her u žáků s poruchou autistického spektra z pohledu rodičů a také na popsání kritérií rodičů pro výběr počítačových her a aplikací pro děti s poruchou autistického spektra. K dosažení cíle výzkumného šetření byla využita kvantitativní metoda ve formě dotazníku vlastní konstrukce.
Název v anglickém jazyce
Parent's Views on the Use of Computer Games and Applications in Students with Autism Spectrum Disorder in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The main aim of the research study was to analyse parents‘ views on the use of computer games and applications in students with autism spectrum disorder. On the basis of the main aim, partial aims were set, which were mainly focused on finding parents‘ attitudes about the use of computer games and applications in students with autism spectrum disorder in the school environment, identifying preferred types of computer games in students with autism spectrum disorder from the parent‘s point of view and also on describing parents’ criteria for choosing computer games and applications for children with autism spectrum disorder. To achieve the aim of the research study, a quantitative method in the form of a questionnaire of own design was used.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Štúdie zo špeciálnej pedagogiky
ISSN
2585-7363
e-ISSN
—
Svazek periodika
8
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
88-103
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—