Zkušenosti žáků s poruchou autistického spektra s inkluzivním vzděláváním
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055397" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055397 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zkušenosti žáků s poruchou autistického spektra s inkluzivním vzděláváním
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola prezentuje výsledky kvalitativního šetření zaměřeného na zkušenosti žáků s poruchou autistického spektra v inkluzivním vzdělávání. Šetření bylo založeno na rozhovorech s třemi žáky s Aspergerovým syndromem a vysoce funkčním autismem a jejich rodiči.
Název v anglickém jazyce
Experience of Students with Autism Spectrum Disorders in Inclusive Education
Popis výsledku anglicky
The chapter presents results of qualitative research focused on experience of students with autism spectrum disorders in inclusive education. The research study was based on interviews with students with Asperger syndrome, high functioning autism and their parents.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
KLENKOVÁ, J., VÍTKOVÁ, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení. Inclusive Education - Provisions for Different Age Groups and Disabilities.
ISBN
978-80-210-5731-9
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
261-270
Počet stran knihy
386
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—