Přijetí nebo odmítnutí žáků s poruchou autistického spektra v inkluzivním vzdělávání?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055847" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055847 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přijetí nebo odmítnutí žáků s poruchou autistického spektra v inkluzivním vzdělávání?
Popis výsledku v původním jazyce
Počet žáků s poruchou autistického spektra (PAS), kteří jsou vzděláváni v běžných třídách, se zvyšuje. Nicméně výzkumy naznačují, že tito žáci mohou být ve zvýšeném riziku izolace a odmítnutí. Výzkum byl založen na sociometrickém šetření v 10 třídách, kde je integrován žák s Aspergerovým syndromem nebo vysoce funkčním autismem.
Název v anglickém jazyce
Involvement or Rejection of Students with Autism Spectrum Disorders in Inclusive Education?
Popis výsledku anglicky
The number of students with autism spectrum disorders (ASD) being educated in regular classrooms is increasing. Nevertheless, research suggests that such students could increase the risk of being isolated and rejected. The research study was based on social network methods of 10 classrooms, that included students with Asperger syndrome or high functioning autism.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání
ISBN
978-80-210-5663-3
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
97-106
Počet stran knihy
196
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—