Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Šikana žáků s poruchou autistického spektra

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00059643" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00059643 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Šikana žáků s poruchou autistického spektra

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tématem příspěvku je šikana žáků s poruchou autistického, které je aktuální tím, že se počet žáků s poruchou autistického spektra (PAS), kteří jsou vzděláváni v třídách běžných škol, zvyšuje. Současné výzkumy naznačují, že takoví žáci jsou snadným terčemšikany, což demonstrujeme kvalitativním setřením - kazuistikou chlapce s Aspergerovým syndromem/vysoce funkčním autismem doplněnou sociometrickým šetřením ve třídě, kterou navštěvuje.

  • Název v anglickém jazyce

    Bullying and Pupils with Autism Spectrum Disorder

  • Popis výsledku anglicky

    The topic of the article is bullying and pupils with autism spectrum disorder (ASD). This theme is important, because the number of students with autism spectrum disorders (ASD) being educated in regular classrooms is increasing. Actual research suggeststhat such pupils make easy targets for bullies. It is demonstrated on a qualitative investigation ? case study focused on a boy with Asperger syndrome/high functioning autism. Research is completed social network method of classroom, that included thispupil.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí Sapere Aude 2012, Vzdělávání a dnešní společnost

  • ISBN

    9788090487796

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    435-444

  • Název nakladatele

    MAGNANIMITAS,

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku