Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Žáci s autismem a inkluze: je to možné?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046803" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046803 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Žáci s autismem a inkluze: je to možné?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola pojednává o inkluzivním vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra, a to jak z hlediska teoretického, tak praktického, kdy autoři prezentují situaci na jedné z brněnských základních škol. V kapitole jsou uvedeny výsledky výzkumného šetření,jehož cílem bylo analyzovat podmínky vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra (PAS) v inkluzivní škole.

  • Název v anglickém jazyce

    Pupils with Autism and Inclusion: Is It Possible?

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter deals with inclusive education of pupils with autism spectrum disorders both theoretically and practically. The authors present the situation in a specific primary school in Brno. Outcomes of research are presented; the main aim was to analyze conditions for educating pupils with autism spectrum disorders (ASD) in inclusive schools.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách české školy. Inclusive Education in Current Czech School.

  • ISBN

    978-80-210-5383-0

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    409

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly