Žáci s autismem a inkluze: je to možné?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046803" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046803 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Žáci s autismem a inkluze: je to možné?
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola pojednává o inkluzivním vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra, a to jak z hlediska teoretického, tak praktického, kdy autoři prezentují situaci na jedné z brněnských základních škol. V kapitole jsou uvedeny výsledky výzkumného šetření,jehož cílem bylo analyzovat podmínky vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra (PAS) v inkluzivní škole.
Název v anglickém jazyce
Pupils with Autism and Inclusion: Is It Possible?
Popis výsledku anglicky
The chapter deals with inclusive education of pupils with autism spectrum disorders both theoretically and practically. The authors present the situation in a specific primary school in Brno. Outcomes of research are presented; the main aim was to analyze conditions for educating pupils with autism spectrum disorders (ASD) in inclusive schools.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách české školy. Inclusive Education in Current Czech School.
ISBN
978-80-210-5383-0
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Počet stran knihy
409
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—