Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Edukace žáků s poruchou autistického spektra v kontextu rozvoje klíčových kompetencí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501CLP" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501CLP - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Edukace žáků s poruchou autistického spektra v kontextu rozvoje klíčových kompetencí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace se zabývá problematikou výchovy a vzdělávání dětí/žáků s poruchou autistického spektra. Zaměřuje se na charakteristiku projevů poruch autistického spektra, etiologii, klasifikaci jednotlivých poruch a jejich komplexní diagnostiku. Analyzuje speciálně pedagogickou intervenci u dětí s PAS v mateřské škole, základní škole a základní škole speciální se zaměřením na metodu strukturovaného učení, jako základu pro výchovně vzdělávací proces základního vzdělávání ve vzdělávacích zařízeních v Moravskoslezském kraji. Dále vyhodnocuje edukační proces, metodické postupy ve výuce čtení, Psaní, Matematiky a speciální pedagogickou intervenci u žáků s poruchou autistického spektra v základní škole speciální v kontextu rozvoje klíčových kompetencí. Na základěanalýzy výsledků výzkumných šetření předkládá návrhy a opatření za účelem speciálně pedagogické podpory v edukačním procesu.

  • Název v anglickém jazyce

    Education for children with autistic spectrum disorder in the context of the development of key competencies

  • Popis výsledku anglicky

    The publication deals with the education of children / pupils with autism spectrum disorder. It focuses on the characteristics of speech disorders Autism spectrum, etiology, classification of disorders and their complex diagnostics. Analyzes special educational intervention for children with autism in kindergarten, elementary school and elementary school special with a focus on structured learning method as a basis for the educational process of basic education in educational institutions in the Region.Furthermore, evaluates educational process, methodology in teaching reading, writing, math and special educational intervention for pupils with autistic spectrum disorder in elementary school special in the context of the development of key competencies. Based on the analysis results research studies presented proposals and measures for the purpose of special education support in the educational process.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7464-661-4

  • Počet stran knihy

    182

  • Název nakladatele

    Repronis s.r.o. Ostrava

  • Místo vydání

    Ostravská univerzita v Ostravě

  • Kód UT WoS knihy