Edukace žáků s poruchou autistického spektra v kontextu rozvoje klíčových kompetencí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501CLP" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501CLP - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Edukace žáků s poruchou autistického spektra v kontextu rozvoje klíčových kompetencí
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace se zabývá problematikou výchovy a vzdělávání dětí/žáků s poruchou autistického spektra. Zaměřuje se na charakteristiku projevů poruch autistického spektra, etiologii, klasifikaci jednotlivých poruch a jejich komplexní diagnostiku. Analyzuje speciálně pedagogickou intervenci u dětí s PAS v mateřské škole, základní škole a základní škole speciální se zaměřením na metodu strukturovaného učení, jako základu pro výchovně vzdělávací proces základního vzdělávání ve vzdělávacích zařízeních v Moravskoslezském kraji. Dále vyhodnocuje edukační proces, metodické postupy ve výuce čtení, Psaní, Matematiky a speciální pedagogickou intervenci u žáků s poruchou autistického spektra v základní škole speciální v kontextu rozvoje klíčových kompetencí. Na základěanalýzy výsledků výzkumných šetření předkládá návrhy a opatření za účelem speciálně pedagogické podpory v edukačním procesu.
Název v anglickém jazyce
Education for children with autistic spectrum disorder in the context of the development of key competencies
Popis výsledku anglicky
The publication deals with the education of children / pupils with autism spectrum disorder. It focuses on the characteristics of speech disorders Autism spectrum, etiology, classification of disorders and their complex diagnostics. Analyzes special educational intervention for children with autism in kindergarten, elementary school and elementary school special with a focus on structured learning method as a basis for the educational process of basic education in educational institutions in the Region.Furthermore, evaluates educational process, methodology in teaching reading, writing, math and special educational intervention for pupils with autistic spectrum disorder in elementary school special in the context of the development of key competencies. Based on the analysis results research studies presented proposals and measures for the purpose of special education support in the educational process.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7464-661-4
Počet stran knihy
182
Název nakladatele
Repronis s.r.o. Ostrava
Místo vydání
Ostravská univerzita v Ostravě
Kód UT WoS knihy
—