Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

TEACHING RUSSIAN AS A FOREIGN LANGUAGE TO CZECH STUDENTS WITH VISUAL IMPAIRMENTS IN THE CONTEXT OF INCLUSIVE EDUCATION

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F19%3A00110238" target="_blank" >RIV/00216224:14410/19:00110238 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://journals.tsu.ru/language/&journal_page=archive&id=1864&article_id=40713" target="_blank" >http://journals.tsu.ru/language/&journal_page=archive&id=1864&article_id=40713</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.17223/19996195/45/19" target="_blank" >10.17223/19996195/45/19</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    ruština

  • Název v původním jazyce

    Obučenije RKI češskich studentov s narušenijami zrenija v kontěxtě inkljuzivnogo obrazovanija

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Sovremennaja sistema obrazovanija v Čechii otličajetsja jarko vyražennoj tendencijej k inkljuzii, t.je. ravnopravnomu podchodu k obučeniju vsech učašichsja bez isključenija. Cel dannoj staťi - proděmonstrirovať na primere raboty so slaboviďaščimi studentami osnovnyje principy inkljuzivnogo obrazovanija, primeňajemyje v processe obučenija russkomu kak inostrannomu češskich studentov s narušenijami zrenija. Issledovanije provodilos v těčenije 6 semestrov i stroilos na metodě nabljuděnija i analiza nakoplennogo opyta.

  • Název v anglickém jazyce

    TEACHING RUSSIAN AS A FOREIGN LANGUAGE TO CZECH STUDENTS WITH VISUAL IMPAIRMENTS IN THE CONTEXT OF INCLUSIVE EDUCATION

  • Popis výsledku anglicky

    The modern education system of the Czech Republic has a pronounced tendency towards inclusion, i.e. an equal approach to teaching all students without exception. The aim of this article is to demonstrate the basic principles of inclusive education applied in the process of learning Russian as a foreign language of Czech students with visual impairments. The research was conducted over 6 semesters and it is based on the method of observation and analysis of accumulated experience.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Jazyk i kultura (Language and Culture)

  • ISSN

    1999-6195

  • e-ISSN

    2311-3235

  • Svazek periodika

    2019

  • Číslo periodika v rámci svazku

    45

  • Stát vydavatele periodika

    RU - Ruská federace

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    264-279

  • Kód UT WoS článku

    000476659400019

  • EID výsledku v databázi Scopus