Analýza potřeb studentů odborného francouzského jazyka - příklad studentů oboru MFTAP
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F19%3A00112293" target="_blank" >RIV/00216224:14410/19:00112293 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza potřeb studentů odborného francouzského jazyka - příklad studentů oboru MFTAP
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku byl představen kontext právě probíhajícího disertačního výzkumu, jehož cílem je zmapovat náplň pracovních stáží českých stážistů ve francouzských institucích veřejné správy a identifikovat komunikační situace, do kterých se studenti během stáží dostávají a úlohy, které musí řešit. Na základě analýzy pilotních rozhovorů se studenty navazujícího francouzsko-českého magisterského programu Veřejná správa (Administration Publique) ESF MU, které byly realizovány v prosinci 2018 bezprostředně po ukončení pracovní stáže, byly identifikovány problematické situace a okruhy. V příspěvku byly diskutovány možnosti přípravy na stáže a představeny další kroky probíhajícího disertačního výzkumu.
Název v anglickém jazyce
Needs analysis of French for specific purposes students - example of the MFTAP programme students
Popis výsledku anglicky
In the contribution is presented the context of on-going dissertation research focused on mapping of the content of internships of Czech students in institutions of French public administration and on identification of communication situations that the students get into and the tasks they have to deal with. On the basis of analysis of pilot interviews with the students of French-Czech Master of Public Administration from the Faculty of Economics and Administration of Masaryk Universtity, that were conducted in December 2018 immediately after the end of the interships, the problematic situations and topics were identified. In the contribution, possibilities of preparation for internships and the next steps of the current dissertation research are discussed.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů