Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

TYPICAL MISTAKES IN SOLVING ALGEBRAIC PROBLEMS OF GIFTED PUPILS AT PRIMARY SCHOOLS

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F19%3A00113023" target="_blank" >RIV/00216224:14410/19:00113023 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    TYPICAL MISTAKES IN SOLVING ALGEBRAIC PROBLEMS OF GIFTED PUPILS AT PRIMARY SCHOOLS

  • Popis výsledku v původním jazyce

    A research of gifted fourth and fifth graders was carried out in 2012 and 2013 to determine the solving strategies of gifted pupils when dealing with algebraic word problems. Such tasks can be solved arithmetically and algebraically. The aim of the research was to find out whether the solution strategy differs for gifted and other pupils.

  • Název v anglickém jazyce

    TYPICAL MISTAKES IN SOLVING ALGEBRAIC PROBLEMS OF GIFTED PUPILS AT PRIMARY SCHOOLS

  • Popis výsledku anglicky

    A research of gifted fourth and fifth graders was carried out in 2012 and 2013 to determine the solving strategies of gifted pupils when dealing with algebraic word problems. Such tasks can be solved arithmetically and algebraically. The aim of the research was to find out whether the solution strategy differs for gifted and other pupils.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    OPPORTUNITIES IN LEARNING AND TEACHING ELEMENTARY MATHEMATICS

  • ISBN

    9788076030695

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    457-459

  • Název nakladatele

    CHARLES UNIV, FAC EDUC

  • Místo vydání

    PRAGUE 1

  • Místo konání akce

    Charles Univ, Fac Educ, Prague, CZECH REPUBLIC

  • Datum konání akce

    18. 8. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000505160800053