Přístupy nadaných žáků 1. a 2. stupně základní školy k řešení některých typů úloh v matematice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00106363" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00106363 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9216-2018" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9216-2018</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9216-2018" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M210-9216-2018</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přístupy nadaných žáků 1. a 2. stupně základní školy k řešení některých typů úloh v matematice
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie pojednává o různých přístupech řešení slovních úloh nadanými žáky 1. a 2. stupně základní školy. První část monografie je teoretická a zabývá se problematikou nadaných žáků – definicí nedání, možnostmi identifikace nadaných žáků, druhy nadání, problémy nadaných žáků ve školní praxi. V praktické části je pozornost věnována teorii různých strategií při řešení určitých typů matematických úloh, jako jsou úlohy rovnicového typu či logické úlohy. Na konkrétních případech jsou demonstrovány různé typy nadání a jejich různé projevy v matematice, dále jsou analyzovány různé přístupy nadaných žáků k řešení matematických úloh.
Název v anglickém jazyce
Approaches of first and second degree gifted pupils to solve various types of problems
Popis výsledku anglicky
The monograph deals with different ways of solving word problems by first and second degree pupils. The first part of the book is theoretical and deals with the issue of gifted pupils - with definition of the gift, possibilities of identification of gifted pupils, types of gifts, problems of gifted pupils in school practice. In the practical part of the book, attention is paid to the theory of different solution strategies in algebraic tasks and logical tasks. Various types of gift are demonstrated on concrete cases. Different ways of solving are shown.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
9788021092150
Počet stran knihy
202
Název nakladatele
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—