Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přístupy nadaných žáků 1. a 2. stupně základní školy k řešení některých typů úloh v matematice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00106363" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00106363 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9216-2018" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9216-2018</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9216-2018" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M210-9216-2018</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Přístupy nadaných žáků 1. a 2. stupně základní školy k řešení některých typů úloh v matematice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie pojednává o různých přístupech řešení slovních úloh nadanými žáky 1. a 2. stupně základní školy. První část monografie je teoretická a zabývá se problematikou nadaných žáků – definicí nedání, možnostmi identifikace nadaných žáků, druhy nadání, problémy nadaných žáků ve školní praxi. V praktické části je pozornost věnována teorii různých strategií při řešení určitých typů matematických úloh, jako jsou úlohy rovnicového typu či logické úlohy. Na konkrétních případech jsou demonstrovány různé typy nadání a jejich různé projevy v matematice, dále jsou analyzovány různé přístupy nadaných žáků k řešení matematických úloh.

  • Název v anglickém jazyce

    Approaches of first and second degree gifted pupils to solve various types of problems

  • Popis výsledku anglicky

    The monograph deals with different ways of solving word problems by first and second degree pupils. The first part of the book is theoretical and deals with the issue of gifted pupils - with definition of the gift, possibilities of identification of gifted pupils, types of gifts, problems of gifted pupils in school practice. In the practical part of the book, attention is paid to the theory of different solution strategies in algebraic tasks and logical tasks. Various types of gift are demonstrated on concrete cases. Different ways of solving are shown.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    9788021092150

  • Počet stran knihy

    202

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy